سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه دفاع ملی ایران: صدای پای داعش و صلح توامان از افغانستان به گوش می رسد

رئیس دانشگاه دفاع ملی ایران با اشاره به ظهور نشانه هایی از صلح در افغانستان گفت داعش تلاش دارد در افغانستان و آسیای میانه جا به جا شود.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سردار احمد وحیدی، رئیس دانشگاه دفاع ملی ایران با اشاره به ظهور نشانه هایی از صلح در افغانستان گفت داعش تلاش دارد در افغانستان و آسیای میانه جا به جا شود.

سردار احمد وحیدی در همایش دفاع و امنیت در غرب آسیا با بیان اینکه دیگر دنیا تاب تحمل نظم حاکم بر جهان را ندارد بیان داشت: دنیا از نظم حاکم بر جهان خسته شده و از هندسه قدرت مایوس است. این خستگی حتی دامن  کشورهای اروپایی را هم گرفته و افکار عمومی این قاره از اینکه باید دستورات آمریکا را اجرا کنند خسته شده اند.

سردار وحیدی مشاهده نشانه های  صلح در افغانستان و شکست داعش در عراق و سوریه را بیانگر آغاز مرحله گذار منطقه غرب آسیا از بحران های تحمیلی دانست و ابراز امیدواری کرد که با ظهور این نشانه ها اوضاع منطقه بهتر شود.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ایران در ادامه تاکید کرد علیرغم ظهور و بروز این نشانه هایی که بهبودی اوضاع را گواهی می دهند هنوز هم منطقه با خطر نفوذ داعش در افغانستان و آسیای میانه و شنیدن صدای طبل  جنگ امارات و عربستان  مواجه است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: افغانستان ، ایران ، داعش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.