سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#حجاب_وقار_است| حجاب زیبنده‌ترین زینت

کاربران فضای مجازی همزمان با ۱۷ دی ماه سالروز اجرای فرمان کشف حجاب به دستور پهلوی با استناد به سخنان رهبر انقلاب هشتگ #حجاب_وقار_است را داغ کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران فضای مجازی از روز گذشته به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ دی ماه سالگرد اجرای فرمان کشف حجاب به دستور پهلوی اول چندین هشتگ را در فضای مجازی را داغ کردند. پس از #حجاب_کهن و #سوغات_فرنگ این بار کاربران فضای مجازی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱ هشتگ #حجاب_وقار_است را داغ کردند.


بیشتر بخوانید:

#حجاب_کهن | چادر پیش از آنکه یک حجاب اسلامی باشد، یک حجاب ایرانی است

#سوغات_فرنگ | کشف حجاب اجباری، سوغات تنها سفر خارجی پهلوی اول 


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در اردیبهشت ماه سال  ۱۳۹۱ درباره حجاب فرمودند:

«خانم‌ها خیلى باید مراقبت کنند مسئله‌ی حجاب را، مسئلهٔ عفاف را؛ وظیفه آن‌هاست، افتخار آن‌هاست، شخصیّت آن‌هاست. حجاب مایه تشخّص و آزادى زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه مادّی‌گرایان، مایه اسارت زن نیست. زن با برداشتن حجاب‌هاى خود، با عریان‌کردن آن چیزى که خداى متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک می‌کند، خودش را سبک می‌کند، خودش را کم‌ارزش می‌کند. حجاب وقار است، متانت است، ارزش‌گذارى زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلى قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئلهٔ حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمت‌هاى الهى است.»

در ادامه نمونه‌هایی از پست‌های کاربران فضای مجازی که امروز و همزمان با سالگرد اجرای فرمان کشف حجاب به دستور پهلوی اول  در توئیتر با هشتگ #حجاب_وقار_است به اشتراک گذاشته شد را می‌توانید ببینید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۲ دی ۱۳۹۷
حجاب زینت زن مسلمان است نشان مظهر و قداست اوست.
مهربان
۱۰:۱۵ ۱۸ دی ۱۳۹۷
چادرم ارثيه مادرم زهراست و من اين ارثيه گرانمايه را تا پاي جان حفظ خواهم كرد و اجازه نخواهم داد چشم هوسراني به عنوان يك كالا به من بنگرد من مرواريدي هستم درون صدف چادر