سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از برنامه‌های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی در اردبیل

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: برنامه‌های علمی و پژوهشی جهاددانشگاهی در اردبیل حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عباس کریمی ،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل امروز در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: عملکرد جهاددانشگاهی در کشور قابل قبول و مطلوب بوده و این نهاد با فعالیت در حوزه‌های مختلف، در مسیر توسعه کشور گام‌های مهم و اساسی برمی‌دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده در کشور فعالیت می‌کند، تصریح کرد: جهاددانشگاهی اردبیل در راستای توسعه استان خدمات و فعالیت‌های نوینی با استفاده از ظرفیت‌های موجود ارائه کرده که بسیار کاربردی و امیدبخش است.

کریمی افزود: با توجه به اقدامات جهاددانشگاهی در کشور شاهد پیشرفت‌های مهمی در بخش‌های مختلف علمی و پژوهشی در کشور هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با اعلام آمادگی استانداری اردبیل برای حمایت از برنامه‌ها و پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی بیان کرد: شناسایی نیازها و انجام برنامه‌های نوین جهاددانشگاهی در توسعه آموزشی، علمی و تحقیقاتی استان موثر بوده و زمینه‌ساز ایجاد امید در بین مردم و جوانان شده است.

انتهای پیام/ع

عملکرد جهاد دانشگاهی در کشور قابل قبول و مطلوب است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.