سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مبلغ قرارداد ملی پوش تنیس روی میز ایران فاش شد

ندا شهسواری اعلام کرد که مبلغ قراردادش یک‌دهم دریافتی آقایان در لیگ برتر تنیس روی میز است.

ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان و بازیکن تیم نامی نو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تیم باشگاهی نامی نو بسیار خوش حساب است و من سال دومی است که با این تیم قرارداد می‌بندم. یکی از دلایل تمدید قراردادم با این تیم همین خوش حسابی آنها است. دریافتی بانوان از تیم‌های باشگاهی لیگ بسیار پایین است و نبود حامی مالی بر این امر تاثیر دارد. همچنین مبلغ قرارداد من با تیم نامی نو ۱۷ میلیون تومان است. مبالغ قرارداد‌های تیم‌های آقایان ۱۰ برابر بانوان است و می‌توان گفت آقایان حدود ۱۸۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند. در همه رشته‌های ورزشی دریافتی بانوان پایین است و دلیل اصلی آن نبود تبلیغات درست است. امسال دومین سالی است که لیگ تنیس روی میز بانوان پخش زنده داشته است و باشگاه‌ها نمی‌توانند بهانه‌ای در زمینه تبلیغات داشته باشند.

او درباره قهرمانی نیم فصل تیم نامی نو گفت: بخشی از مسابقات فصل اول لیگ تنیس روی میز در اصفهان برگزار شد و تیم نامی نو توانست در نیم فصل اول قهرمان شود. رقابت‌ها بسیار پا یا پای بین تیم‌ها برگزار شد. تیم‌های بسیار قوی در لیگ شرکت کردند و سطح لیگ را ارتقا دادند، اما در نهایت ما توانستیم قهرمان نیم فصل شویم.

شهسواری افزود: یکی از دلایل قهرمانی ما این است که من به همراه ۲ بازیکن دیگر چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنیم و شناخت کامل بر روی بازی هایمان داریم. انسجامی که بین بازیکنان تیم وجود داشت عامل قهرمانی ما در نیم فصل شد. اگر سایر تیم‌ها را بررسی کنیم متوجه می‌شویم هر ۴ بازیکن آن‌ها بسیار قوی هستند و اصلا بازیکن غیر حرفه‌ای وجود ندارد. ما در تمام مسابقات غیرتی بازی کردیم چرا که نتوانستیم در این فصل بازیکن جذب کنیم. در تیم نامی نو یک بازیکن بومی ۱۶ ساله حاضر است. تمام بازی‌ها حساسیت خاص خود را داشت و مجبور بودیم برای چینش بازیکنان بسیار فکر کنیم. ما دور برگشت لیگ را به خوبی آغاز کردیم و با پیروزی همراه شد. تیم ما نتیجه زحمات و تلاش هایش را در لیگ می‌گیرد.

شهسواری درباره اردو‌های درباره تیم ملی اظهار کرد: سه هفته‌ای از بازگشت تیم ملی بانوان از مسابقه توپ و تور فنلاند گذشته است و قرار است من به تنهایی در مسابقه توپ و تور بین المللی پرتغال شرکت کنم. فعلا تیم ملی برنامه‌ای برای اردو‌های بازیکنان ندارد.


بیشتربخوانید:

مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

نصف جهان میزبان اولین مرحله لیگ تنیس روی میز بانوان

ردوی مشترک پینگ پنگ بازان ایران، آذربایجان و قطر به میزبانی کشورمان


انتهای پیام/

اظهارات نداشهسواری درباره لیگ تنیس روی میز بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.