سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دومین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برخی اقدامات انجام شده در این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی در دومین نشست هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تشریح برخی اقدامات انجام شده در این دانشگاه گفت : مجوز قطعی تاسیس دو پژوهشکده کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های تیپ دو و رتبه ۸ کشوری در این حوزه تولید ماده موثره داروی پرایمی پیکسول در شرکت‌های دانش بنیان تحت نظر این دانشگاه از کارهای انجام شده در دانشگاه است .

وی گفت : راه اندازی ۵ رشته دکترای تخصصی پذیرش ۱۲۸ دانشجوی خارجی در سال ۹۷ و ۲۰۰ پرونده فعالی پذیر کسب ۴ مدال طلا و ۲ نقره در المپیاد‌های کشوری دانشجویی راه اندازی دو رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری و رادیوبیولوژی از دیگر اقدامات است .

مرادی افزود : ۵۰ میلیارد صرفه جویی در طرح خرید نیمه متمرکز دارو و تجهیزات ذخیره سازی دارو و تجهیزات مصرفی استان در راستای شرایط موجود کشور نظارت گسترده و مستمر بر تولید مواد غذایی در سطح استان انجام شده است .

وی افزود : امضای قریب ۱۴۰ میلیارد تومان تفاهم نامه با خیرین افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در مناطق زلزله زده و بیمارستان ۷۰ تختخوابی در سرپل ذهاب، نوسازی بیمارستان قصر شیرین و احداث بیمارستان موقت ثلاث پذیرش ۲۱۰ هزار بیمار، ۸۸۰۰ بستری و ۳۴۰۰ جراحی در بیمارستان بانگر سرپل ذهاب راه اندازی کلینیک پرستاری جهت آموزش بعد از ترخیص انجام شد .

مرادی گفت : کسب عنوان دستگاه برتر استان در امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز کسب رتبه اول در جشنواره کشوری قرآن و عترت وزارت بهداشت مقام اول در برنامه عملیاتی دانشگاه‌ها کسب عنوان دانشگاه برتر در حوزه فعالیت‌های جهادی اختصاص قریب به ۵ میلیارد تومان جهت تجهیز، نوسازی و ارتقاء کیفیت خوابگاه‌های دانشجویی در ۲ سال اخیر اتفاق افتاد .

وی گفت : پوشش بالا و ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون و زایمان ایمن کاهش مرگ و میر مادران انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

صدور مجوز قطعی تاسیس دو پژوهشکده

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.