رئیس مرکز فوریت های پلیسی استان کرمان افزود: در اجرای این طرح، تمامی اپراتورهای مرکز پیام بر اساس نقشه جامع استان و شهرستان ها نسبت به اعزام تیم های گشتی با حداکثر سرعت اقدام می کنند.
وی با اشاره به افزایش ۱۷۰درصدی تماس هایی که بصورت مشاوره و راهنمایی پاسخگویی می شوند گفت: امروز شماره۱۱۰ به نوعی به شماره مرجع شهروندان تبدیل شده و علاوه بر موارد مرتبط با وظایف پلیس، بیشتر تماسهای دریافتی بصورت راهنمایی و ارشاد تماس گیرنده و هدایت آنان به دیگر سازمان های خدماتی امدادی صورت می گیرند که این موضوع نشانگر اعتماد خوب و مشارکت پذیری مطلوب مردم با پلیس است.
سرهنگ زرندی یادآور شد: در این میان مردم نیز باید موارد فوریتی و غیر فوریتی را از هم جدا کنند و ضمن انعکاس جزئیات حادثه و آدرس دقیق محل حادثه، به راهنمایی های اپراتور هم توجه کنند.
انتهای پیام/ س