سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شهرستان بیجار:

بصیرت عامل اصلی پیروزی مردم در مقابل دشمنان است

فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به توطئه جدید دشمنان در تابستان گذشته، گفت: هدف اصلی دشمنان نگرفتن جشن ۴۰ سالگی انقلاب بود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، به نقل از روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان، سعید شعبانی در نشست با ناظران شورای نگهبان شهرستان بیجار که به مناسبت دهه بصیرت برگزار شد، اظهارداشت: دشمنان ما از بدو تشکیل پایه های انقلاب تاکنون تمام ترفندهای خود را برای سقوط نظام به کار گرفتند، اما بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه و حرکت در مسیر ولایت تک تک دسیسه های دشمنان را شکست داد.

وی افزود: دشمنان و معاندان نظام برنامه ریزی کرده اند که امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت کمرنگ برگزار شود و این نشان می دهد که دشمن بعد از ۴۰ سال هنوز ملت ایران را نشناخته که همواره با حضور خود در تمام صحنه ها تمامی برنامه های دشمنان را با ناکامی مواجه ساخته است.

 فرمانده سپاه شهرستان بیجار با بیان اینکه باید ثمرات انقلاب اسلامی در قالب های متنوع برای نسل جوان کشور بازگو شود، ادامه داد: در فتنه سال ۸۸ شعار دشمنان داخلی و خارجی نظام تقلب در انتخابات بود، حالا جای سوال است اگر مدرک و سندی برای ادعای خود داشتند چرا بعد از ۹ سال آن را آشکار نکردند.

شعبانی با اشاره به اینکه معاندان انقلاب اسلامی ایران هیچگاه دست از دشمنی با ایران بر نمی دارند و هدف اصلی آنها در طول این چهل سال براندازی نظام بوده است، یادآور شد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم در جامعه مردم ما وفاداری خود را به انقلاب و رهبری ثابت کرده اند.

وی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان ملت ما امسال با شکوه تر از سال های گذشته در جشن های پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت می کنند.

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.