سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۳۶۷۰ مددجوی آذربایجان شرقی از تسهیلات اشتغال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از بهره‌مندی ۳۶۷۰ مددجوی آذربایجان شرقی از تسهیلات اشتغال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فاتح معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: سه هزار و ۶۷۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت دریافت کردند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بانک‌های عامل استان بیش از ۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند، اظهار کرد: دو هزار و ۶۲۳ نفر از مددجویان تحت حمایت مستعد اشتغال پس از معرفی به بانک‌های عامل استان، تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

وی با بیان اینکه ۱۰ میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت، توسط صندوق امداد ولایت بوده است، بیان کرد: ۹۵۶ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در ۹ ماهه امسال با دریافت تسهیلات اشتغال از صندوق امداد ولایت صاحب شغل شدند.

وی ادامه داد: در این مدت، ۷۰ نفر از طریق اشتغال پایدار روستایی و ۲۱ نفر نیز طبق تفاهم نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اکنون بیش از ۲۸ هزار طرح اشتغال، تحت نظارت این نهاد در حال اجرا است، افزود: ناظران طرح‎های اشتغال با نظارت‌های دقیق در طول اجرای طرح، مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به مجریان ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه امسال هزار و ۳۲۹ طرح اشتغال در بخش خدمات، ۹۱۴ طرح در بخش صنایع دستی، هزار و ۳۲۰ طرح در بخش دامپروری و ۱۰۷ طرح نیز در بخش کشاورزی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۳۹ طرح اشتغال در مناطق محروم آذربایجان شرقی اجرا شده است، تاکید کرد: ۴۳۸ فارغ‌التحصیل دانشگاهی تحت حمایت این نهاد تسهیلات اشتغال به مبلغ هفت میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ش

دریافت  بیش از ۶۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال  مددجویان از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.