سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سه ماهه سوم سال جاری راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست هیأت مدیره گفت: در سه ماهه سوم سال جاری تاکنون ۲۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه‌اندازی و زمینه اشتغال ۴۱۹ نفر فراهم شده است.

وی افزود: بهره برداری این واحد‌های تولیدی وصنعتی با سرمایه‌ای بالغ بر ۳۲۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه در حال حاضردو هزارو ۵۶۹ واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال بهره برداری بوده، اظهار داشت: بیش از هزار و ۴۸۷ واحد تولیدی و صنعتی در مرحله ساخت و ساز قرار دارند که با بهره برداری از این واحد‌ها زمینه مناسبی در اشتغال و تولید داخلی استان ایجاد و فراهم خواهد شد.

وی بیشترین تعداد واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده در شهرک‌ها و نواحی استان را مربوط به صنایع فلزی و صنایع غذایی اعلام کرد و افزود: شهرک‌های صنعتی توس و سبزوار  به ترتیب شاهد بیشترین راه‌اندازی تعداد واحد‌های صنعتی است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی تصریح کرد: این مجموعه تاکنون با سرمایه گذاری ۴۰۳۱۶ میلیارد ریال زمینه اشتغال برای ۷۴ هزار ۱۵۶ نفر را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی فراهم آورده است.

انتهای پیام// آ. ف


 صنایع فلزی و غذایی در در صدر جدول صنایع خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.