سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث 374 مدرسه مردمی و مشارکتی در استان اردبیل

مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: تاکنون 374 مدرسه و پروژه آموزشی با هزار و 499 کلاس بصورت مردمی و مشارکتی در این استان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، دولت لطفی، مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل امروز در بازدید از پروژه نوسازی مدارس منطقه خورش رستم خلخال افزود: با توجه خاص دولت به مناطق کم برخوردار استان نیز 13 پروژه آموزشی خیرساز با 43 کلاس در سال 97 تکمیل شد و 28 پروژه مدرسه سازی نیز در قالب 112 کلاس در حال اجرا می باشد.

وی اظهار داشت: 24 مدرسه و پروژه آموزشی مردمی و مشارکتی با 118 کلاس از مجموع 374 مدرسه استان در شهرستان خلخال احداث شده است.

لطفی همچنین به توزیع سه میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار تعمیر و تجهیز در بین مدارس خلخال در سال جاری از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اشاره کرد و افزود: 2 میلیارد ریال از این اعتبار به همت نماینده مردم این شهرستان در مجلس در اختیار این اداره قرار گرفته است.

وی از تکمیل عملیات اجرایی دبیرستان 6 کلاسه برکت شهر هشجین مرکز بخش خورش رستم خلخال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه هفت میلیارد و 300 میلیون ریال هزینه شده و تا 2 هفته بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل بیان کرد: 500 میلیون ریال نیز برای تجهیز این دبیرستان در نظر گرفته شده که با صرف آن مدرسه برکت هشجین به امکانات آموزشی جدید تجهیز خواهد شد.

انتهای پیام/ع

احداث مدرسه مشارکتی در اردبیل


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۵ ۱۸ دی ۱۳۹۷
خیرین عزیز و بزرگوار درمانگاه و بیمارستانو راه سازی هم سازی هم کار خیر است