سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاکت های طرح مناقصه تفکیک زباله فردا باز می شود

معاون خدمات شهری از اقدامات اولیه و قانونی طرح تفکیک زباله در بیرجند خبر داد.

شاکری معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛از اقدامات اولیه و قانونی طرح تفکیک زباله در بیرجند خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح به امضای پیمانکار رسیده است،افزود: ۱۸ دی ماه بازگشایی پاکات خط تفکیک زباله از مبدأ انجام می شود و فرد برنده تا ظرف سه ماه باید خط را نصب و تحویل شهرداری دهد.

شاکری دلیل عدم اجرای تفکیک زباله در شهر بیرجند را شکست پیمانکاران قبلی دانست و گفت: با مشارکت شهروندان بیرجندی کار تفکیک زباله از مبدأ زودتر انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند در خصوص سایت دفن زباله در بیرجند افزود: حدود ۸۰ هکتار سایت دفن زباله وجود دارد که کاملا نقشه کشی شده است و دفن زباله های نخاله نیز در آن انجام می شود.

وی گفت:خط انتقال دفن زباله حدود دو و نیم میلیارد تومان، سوله حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان،مراحل خط کشی بلوار کشی و اجرای فضای سبز در محل دفن زباله حدود یک میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت که از منابع داخلی شهرداری تأمین می شود.

شاکری با بیان اینکه روزانه در شهر بیرجند ۱۲۰ تن زباله جمع آوری می شود، افزود: به محض آغاز طرح تفکیک زباله در بیرجند زباله گردها جمع آوری خواهند شد.

انتهای پیام/غ

جمع آوری زباله گردها با آغاز طرح تفکیک زباله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.