سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره گیری از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی

مدیرکل استاندارد گلستان گفت: از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمود فرمانی مدیرکل استاندارد گلستان با اشاره به ظرفیت خانه صنعت، معدن و تجارت برای کمک به وضعیت تولید گفت: امروز رعایت استاندارد یکی از ضرورت‌های زندگی اجتماعی است و تولیدکنندگان برای تداوم حضور در بازار، نیازمند استانداردسازی تولیدات خود هستند.

فرمانی گفت: اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که باید دقت ویژه‌ای به حوزه‌های مختلف صنعت و خدمت داشته باشیم و خود را با استاندارد‌های روز دنیا تطبیق بدهیم به این دلیل که در بازار امروز، نه فقط تامین حداقل‌ها بلکه رفتن به فراسوی انتظارات مشتری است که می‌تواند یک کالا و خدمت را در صدر جدول انتخاب‌های مشتری و فروش بازار قرار دهد.

دبیر شورای استاندارد گلستان افزود: اداره کل استاندارد گلستان آمادگی دارد ضمن ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان خانه صنعت، در خصوص استانداردسازی تولیدات و محصولات صنعتی، ایجاد دفتر استاندارد سازی، برگزاری نمایشگاه‌ها از ظرفیت‌های این تشکل بهره گیرد.

محمود فرمانی با اشاره به بازرسی‌های ادواری استاندارد از مراکز تولیدی گفت: کارشناسان خانه صنعت و معدن در صورتی که از آموزش‌های استاندارد برخوردار باشند می‌توانند استاندارد را در این بازرسی‌ها همراهی و یاری کنند.

وی گفت:همچنین خانه صنعت و معدن برای پیگیری امور صدور و تمدید پروانه‌های کاربرد علامت استاندارد ظرفیت لازم را دارد.

انتهای پیام/م
 
 

از ظرفیت خانه صنعت و معدن گلستان برای استاندارد سازی بهره گیری می شود

 
برچسب ها: استاندارد ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.