سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال جاری صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۳۲ میلیارد ریال صدقه توسط مردم استان سمنان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان گفت: از ابتدای امسال مردم این استان بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال صدقه و نذورات پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از رتبه برتر سمنان در پرداخت الکترونیکی صدقه خبرداد.

سیدجواد رضوی مدیرکل کمیته امداد  استان سمنان گفت: از ابتدای امسال مردم این استان بالغ بر ۳۲ میلیارد و ۵۱۰ میلیون ریال صدقه و نذورات پرداخت کردند که ۴۴۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال به روش الکترونیکی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از فناوری نوین برای پرداخت صدقات افزود: شهرستان سمنان با ثبت ۲ هزار و ۶۵۶ فقره تراکنش با روش الکترونیکی رتبه نخست را در زمینه صدقه الکترونیکی به خود اختصاص داده است.

رضوی کاهش هزینه‌های ناشی از جمع آوری صدقات از صندوق‌ها و همچنین افزایش سرعت در پرداخت نذورات را از ویژگی‌ها و مزیت‌های روش‌های نوین پرداخت صدقه عنوان کرد.

به گفته وی، تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان از سرفصل‌هایی است که صدقات و نذورات جمع آوری شده برای آن‌ها هزینه می‌شود. مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره گیری سامانه آنی پرداخت*۰۲۳*۸۸۷۷# و شماره حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

مردم استان سمنان همچنین می‌توانند با استفاده از تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ و از طریق نرم‌افزار‌های سکه، سنا، صدقه پیامکی به پرداخت الکترونیکی کمک‌های خود را به محرومان و نیازمندان جامعه اقدام کنند.

انتهای پیام / گ 

رتبه برتر سمنان در پرداخت الکترونیکی صدقه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.