سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در گناوه برگزار شد

در راستای اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگاه توانمند سازی دانش آموزان و والدین با حضور دکتر طهماسبی مدرس حوزه و دانشگاه تهران در سطح مدارس شهرستان گناوه برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،گفت: آموزش و پرورش شهرستان گناوه در طول سال دوره‌های متعددی را در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس برای دانش آموزان و اولیا با حضور مدرسین توانای کشوری برگزار می‌کند و این به دلیل اهمیت داشتن دانش آموزان برای آموزش و پرورش است.

اسکندر احمدی افزود: کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با حضور دکتر طهماسبی مشاور خانواده، مدرس حوزه و دانشگاه از تهران به مدت دو روز در مدارس شهید خدرزاده، شهید خزائی، شهید طالقانی، شهید فروتن و شهید تیموری در نوبت صبح برای دانش آموزان و در نوبت عصر برای والدین برگزار شد.

وی بیان داشت: ما به دنبال آگاه‌سازی دانش‌آموزان از شرایط محیط اطراف آن‌ها هستیم تا آن‌ها را از آسیب‌هایی که آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهند متوجه سازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه تصریح کرد: نوجوانان، جوانان و دانش آموزان آینده سازان این دیار و کشور هستند و باید برای پیدا کردن مسیر صحیح آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دهیم تا خدای ناکرده دچار لغزش در این راه نشوند و برای نشان دادن این مسیر برای آن‌ها از هیچ کمک به هزینه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

احمدی عنوان کرد: مدرس این کارگاه‌ها در خصوص راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و ترویج نماز خواندن، خود شناسی، اهمیت بنیاد خانواده و ایجاد محیطی آرام برای تربیت فرزندان با والدین گفتگو می‌کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری کلاس راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در گناوه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.