سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوچیان: ایران یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است/ از هیچ تیمی نمی‌ترسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال یمن گفت: ایران یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که عملکرد قابل قبولی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جان کوچیان، سرمربی تیم ملی فوتبال یمن در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ایران گفت: بازی مقابل ایران اصلا آسان نخواهد بود. چون ایران یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نمایش خوبی را از خود نشان داد.

او افزود: ما فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی خواهیم کرد. ایران بازیکنان بسیار خوب و سطح بالایی دارد و ما باید با تمام قوا مقابل ایران بازی کنیم. ما نیز برای خودمان شیوه‌ای داریم. تمام توانمان را در این بازی می‌گذاریم تا بهترین نتیجه را بگیریم. به بازیکنانم گفتم که ما به عنوان یک کشور کوچک در آسیا به دنبال شگفتی سازی هستیم و با کمال احترام به تیم‌های ایران، ویتنام و عراق ما از هیچ تیمی ترس نداریم.

سرمربی یمن اظهار کرد: بازی با ایران برای ما چالش بزرگ است تا خودمان را مقابل تیم قدرتمندی محک بزنیم. ما بازی‌های دوستانه خوبی را داشتیم و از آمادگی تیم خیالم راحت است. ما بازی‌ها دوستانه مقابل عربستان، امارات، مالزی و در نهایت با سوریه داشتیم. ما اکنون با وجود بازیکنان کنونی در آمادگی خوبی هستیم.

سرمربی یمن گفت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران مربی بزرگی است و در طول مدت حضورش به عنوان سرمربی ایران موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.


بیشتر بخوانید:

برنامه و زمان دیدار‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

اولین تخلف سعودی ها در جام ملت های آسیا

تیم ملی یمن به دنبال صعود به دور حذفی جام ملت های آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.