سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بررسی لایحه بودجه ۹۸ در کمیسیون آموزش مجلس

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه تبصره‌های لایحه بودجه سال ۹۸ با حضور جمعی از مسئولان سازمان برنامه و بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از ایرادات کمیسیون آموزش به تبصره ۱۴ بودجه بود، چرا که از ۱۴۲ هزار میلیارد تومان منابع حاصل از هدفمندی یارانه‌ها، تنها ۱۰۰ میلیارد تومان آن برای برق، آب و گاز مدارس پیش‌بینی شده که لازم است این موضوع مورد اصلاح قرار گیرد.

سلیمی تصریح کرد: در تبصره ۱۲ بودجه سال ۹۸ اشکالاتی اساسی وجود دارد چرا که دولت در این تبصره هرگونه استخدام را ممنوع کرده در حالی که ۳۰۰ هزار نفر از معلمان مدارس طی ۳ سال آینده بازنشسته می‌شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش روز سه‌شنبه هفته جاری بودجه را مورد بررسی قرار داده و نظر نهایی خود را در این زمینه ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، بودجه 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.