سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال ۱۴۵ اثر به جشنواره داستان‎نویسی بومی و محلی

۱۴۵ اثر به جشنواره استانی داستان‎نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری ارسال شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد کارگران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، از ارسال ۱۴۵ اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی داستان‎نویسی بومی و محلی در محل این اداره کل، در شهرکرد خبر داد.

وی، ۲۰ دی‎ماه جاری را آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره همزمان با دهه فجر امسال و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

کارگران افزود: نخستین جشنواره استانی داستان‎نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری در دو بخش داستان و داستانک، ویژه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان تا ۱۵ سال، جوانان ۱۶ تا ۲۸ سال و بزرگسالان ۲۹ سال به بالا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: متقاضیان شرکت در این جشنواره باید آثار داستان کوتاه خود را بین ۷۰۰ تا چهار هزار کلمه و داستانک را بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ کلمه و به صورت تایپ شده، در قالب فایل word و بر روی CD ارائه نمایند.

کارگران با بیان اینکه هر نویسنده می‌تواند حداکثر دو اثر هنری برای رقابت در این جشنواره ارائه کند، از علاقمندان خواست: جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۰ و ۰۳۸۳۳۳۳۴۸۹۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ن

نخستین جشنواره داستان‎نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.