سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان کرج؛

سارقان انباری مجتمع‌های آپارتمانی شهرستان کرج دستگیر شدند

سرهنگ فیروزخواه از دستگیری سارقان انباری مجتمع‌های آپارتمانی بااعتراف به ۲۰ فقره سرقت در منطقه دهقان ویلا کرج خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت از انباری مجتمع‌های آپارتمانی در منطقه دهقان ویلا، پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ۴۶ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های هدفمند در منطقه به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و برای بررسی موضوع به سمت خودرو حرکت کردند که راننده به محض مشاهده خودرو پلیس بر سرعت خود افزوده و دستور ایست ماموران نیز آن‌ها را متوقف نکرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج  با بیان این که راننده هر لحظه بر سرعت خود افزوده و احتمال خطرات جانی برای شهروندان متصور بود، تصریح کرد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک کرده و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ فیروزخواه با بیان دستگیری ۲ متهم گفت: در بازرسی از داخل خودرو، مقادیری لوازم برقی و خانگی سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های آپارتمانی اعتراف کرده و اذعان کردند که پس از تخریب درب انباری‌ها وسایل باارزش آن‌ها را سرقت می‌کردند.

سرهنگ فیروزخواه با هشدار به شهروندان در خصوص استفاشده از قفل‌های مطمئن و استاندارد برای انباری‌ها، خاطرنشان کرد: هنگام مشاهده افراد مشکوک در اطراف منزل، مراتب را به کلانتری اعلام کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.