سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور مطرح کرد؛

اولویت تقویت اتوبوسرانی و ایجاد زیرساخت خط اتوبوس تندرو در بجنورد

تقویت اتوبوسرانی و ایجاد بستر مناسب برای ایجاد یک خط اتوبوس تندرو در بجنورد تا افق ۱۴۰۰ از اولویت‌های حمل و نقل عمومی بجنورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، پوریا محمدیان مدیرکل دفتر حمل و نقل وزارت کشور در نشست شورای هماهنگی ترافیک با بیان اینکه اعتبارات حوزه حمل و نقل عمومی باید بر اساس اولویت‌ها هزینه شود، گفت: تقویت اتوبوسرانی و ایجاد بستر مناسب برای ایجاد یک خط اتوبوس تندرو در بجنورد تا افق ۱۴۰۰ از این اولویت هاست ایجاد پیاده راه هم که از دیگر طرح‌هایی است که باید در سال ۹۵ به اتمام می‌رسید.

محمدیان با اشاره به روند کاهشی تصادفات کشور تا سال ۹۵ و سپس افزایش آن در کشور گفت: شمار قربانیان تصادفات از ۲۰ هزار نفر در سال به ۱۵ هزار و ۳۲ کشته رسید و سپس سال ۹۶ یک ممیز ۷ دهم درصد افزایش یافت.

دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور افزود: تصادفات رانندگی بجنورد در سال ۹۶ در مقایسه با سایر مراکز استان‌ها در دهک سوم قرار دارد و در مقایسه با دیگر شهر‌ها پایین است.

وی افزود: حمل و نقل عمومی بجنورد با کمبود ۶۰ دستگاه اتوبوس رو به روست که امیدواریم با فعال کردن ناوگان غیرفعال موجود، این مشکل رفع شود.

انتهای پیام /

تصادفات رانندگی بجنورد در سال 96در مقایسه با سایر مراکز استان ها در دهک سوم است

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.