سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه معاونت علمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رونمایی از اولین سامانه مالی برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان

دلیری گفت: اولین سامانه برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان و پیدا کردن حامی مالی با همکاری معاونت علمی کار خود را آغاز کرده است.

علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بستر جدید حمایتی که برای شرکت‌های دانش بنیان ایجاد شده است، اظهار کرد: برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و متصل کردن آنان به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، سامانه جدیدی ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی با بیان اینکه بسترهای حمایتی می‌توانند کمک شایانی به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها کنند، گفت: هر یک از شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها باید بتوانند به کمک سامانه کارگزاری به سرمایه‌گذاران متصل شوند تا از طریق منابع مالی بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران فعالیت‌ خود را پیش ببرند.

معاونت علمی، بازوی حمایتی سامانه کارگزاری شرکت‌های دانش بنیان 

وی ادامه داد: البته تا پیش از این، سامانه اعلام عمومی نشده بود و تعداد شرکت‌هایی که از آن با خبر بودند بسیار کم بود اما اکنون با رونمایی از این سامانه تعداد زیادی از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها می‌توانند، سرمایه‌گذاران مخصوص را پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی درباره چگونگی حمایت معاونت علمی از شرکت‌های دانش بنیان و بستر حمایتی جدید اظهار کرد: معاونت علمی به عنوان بازوی حمایتی در کنار شرکت‌های دانش بنیان  و در سامانه کارگزاری شرکت‌های دانش بنیان حضور دارد و وظیفه ما ایجاد پل ارتباطی و یک بستر قوی برای شرکت‌های دانش بنیان است.

دلیری با بیان اینکه  شتاب‌دهنده‌ها می‌توانند وارد این سامانه جدید مالی  شوند، گفت: سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌ها به عنوان حامیان مالی در این سامانه وارد می‌شوند و کار سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند؛ همچنین  معاونت علمی هم مشاوران مخصوصی را برای نظارت بر فعالیت این سامانه انتخاب کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.