سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان وبلوچستان خبرداد؛

کشف بیش از نیم تن هروئین در زهدان

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان گفت: ۵۱۱ کیلوگرم هروئین کشف و یک دستگاه خودرو در زاهدان توقیف شد.

سردار احمد طاهری جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفتگو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زاهدان با یکسری اقدامات اطلاعاتی گسترده به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به شهر زاهدان دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، پس از چندین روز کار اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند منزلی را در یکی از خیابان‌های حاشیه شهر زاهدان که سوداگران مرگ از آن به عنوان محل نگهداری و پخش مواد مخدر استفاده می‌کردند، شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: پس از انجام هماهنگی‌های قضائی مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که پیش از ورود پلیس، قاچاقچیان از آنجا گریخته بودند.

 طاهری ابراز داشت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که داخل این منزل پارک شده بود و قاچاقچیان فرصت انتقال آن را پیدا نکرده بودند ۵۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف خودرو و ادامه تحقیقات برای دستگیری قاچاقچیان از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد کند. 

انتهای پیام/ا

قاچاق  موادمخدر در استان کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.