سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون عمران شورای شیراز:

احداث پارک ۱۰ هزار مترمربعی در جنوب شیراز

پارک ۱۰ هزار مترمربعی در محله شیخ علی‌چوپان در جنوب شیراز احداث می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نواب قائدی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به انجام نیازسنجی و بازدید‌های میدانی از محل احداث پارک، گفت: اهالی این محله جنوبی شیراز، به امکانات تفریحی و رفاهی دسترسی مناسبی ندارند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی مجموعه شورای شهر و شهرداری توجه به محله محوری و ایجاد زیرساخت‌های شهری و همچنین رفاه و آسایش مردم است، افزود: خوشبختانه با تلاش و همت همکارانمان در مجموعه شهرداری منطقه دو عملیات اجرایی احداث بوستان ابوذر آغاز شده و امیدواریم، باتوجه به برنامه زمانبندی تکمیل شود.

قائدی اظهار کرد: توجه به محله‌های کمتر برخوردار، احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و با توجه به روند رو به رشد آلودگی هوا و به تبع آن ایجاد مکان‌هایی برای پرکردن اوقات فراغت شهروندان از اهمیت ویژه‌ای در نزد شورای اسلامی شهرشیراز برخوردار است.

سخنگوی شورای شهر شیراز با یادآوری اینکه این بوستان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع احداث می‌شود، به خدماتی که این بوستان به شهروندان ارائه خواهد کرد اشاره و اضافه کرد: محوطه سازی، پیست دوچرخه سواری، آبنما، فضای سبز و مبلمان شهری، سرویس بهداشتی، وسایل بازی کودکان، پارکینگ، خانه سلامت و دفتر پارک در این پارک پیش بینی شده است.

قائدی، تحقق نیاز تفریحی شهروندان، ایجاد رفاه و ارتقای سلامت روحی شهروندان، ایجاد فضایی برای گذراندن اوقات فراغت و شادابی و نشاط شهروندان و توسعه سرانه فضای سبز شهری را از اهداف احداث این بوستان برشمرد.
انتهای پیام/م

احداث پارک ۱۰ هزار مترمربعی در محله شیخ علی‌چوپان 

برچسب ها: شورای شهر ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.