سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۴۵۰ مأموریت توسط آتش نشانی مهاباد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: آتش نشانی مهاباد امسال بیش از ۴۵۰ مأموریت انجام داده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: نیرو‌های امدادی آتش نشانی مهاباد امسال ۴۵۷ مأموریت، شامل ۴۱۱ مورد شهری و ۴۶ مورد خارج از محدوده شهری را در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام داده اند.

رحمان احمدی افزود: از این تعداد ۳۴۹ مورد مربوط به اطفای حریق، ۲۸ مورد حوادث جاده‌ای و تصادفات، ۳۱ مورد دفع حیوانات موذی و مابقی امداد رسانی متفرقه شامل گیر کردن در آسانسور، نجات حیوانات اهلی، رفع نشت گاز و سیلاب بوده که با موفقیت انجام شده است.

احمدی گفت: در این مدت ۶۸ نفر شامل ۵۲ نفر مرد و ۱۳ نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شده و ۱۹ نفر از جمله ۱۴ مرد و پنج زن در حوادث مختلف جان باخته اند.

وی افزود: برای افزایش ایمنی و حفظ سلامت شهروندان، امسال ۲۶۸ گواهی ایمنی برای ۲۰۹ ساختمان و ۵۹ مورد واحد تجاری و آموزشی صادر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد، با بیان اینکه آموزش افراد در زمینه مقابله با حوادث از عوامل کاهش آسیب‌های جانی و مالی است گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۲ کلاس آموزشی در زمینه‌های نکات ایمنی و راه‌های مقابله با آتش سوزی، توسط مأموران این سازمان برای دانش آموزان، مربیان و کارکنان اداره برگزار شده است.

انتهای پیام/ن

انجام بیش از ۴۵۰ ماموریت  اتش نشانی  در زمینه امداد ونجات در مهاباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.