سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۵۸۰ دانش آموخته دانشگاهی خراسان شمالی در طرح کارورزی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۵۸۰ دانش آموخته دانشگاهی خراسان شمالی در طرح کارورزی جذب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسن نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه سهم خراسان شمالی دراجرای طرح کاروزی ، جذب هزار و ۹۰۰ نفر از دانش آموختگان دانشگاهی است ، گفت: تاکنون ۵۸۰ نفر در این طرح جذب شده و قرارداد منعقد کردند.

وی افزود: امسال هزار و ۷۷۹ نفر برای جذب در طرح کارورزی ثبت نام و ۳۹۰ واحد کارگاهی هم برای پذیرش کارورزان در سامانه ثبت نام اعلام آمادگی کردند.

نوری گفت: هر کارگاه می‌تواند به ازای هر ۲ نفر کارگر بیمه شده، یک کارورز به کار گیرد و کارورزان به مدت شش ماه در کارگاه‌ها مشغول به کار می‌شوند و حقوق آنان را دولت تامین و پرداخت خواهد کرد و در این مدت، کارورزان زیر پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار خواهند داشت.

وی با بیان این که با اجرای طرح کارورزی ایجاد ۱۱ هزار شغل تعهد شده استان محقق شود، افزود: کارفرمایانی که کارورزان با مدرک کارشناسی و بالاتر به کار بگیرند، تا دوسال از پرداخت سهم بیمه کارگر، معاف هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان  همچنین با اشاره به احیای طرح استاد و شاگردی نیز گفت: تاکنون ۲۸۵ نفر با حضور در این کارگاه ها ، در حال فراگیری مهارت‌های مورد علاقه خود هستند.

انتهای پیام / ب 

امسال هزار و ۷۷۹ نفر برای جذب در طرح کارورزی در خراسان شمالی ثبت نام کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.