سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشت مکانیزه اراضی کشاورزی در کلاله

فرماندار کلاله گفت: ۹۹ درصد اراضی کشاورزی شهرستان به صورت مکانیزه کشت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدی فرماندار کلاله دیشب در برنامه زنده در مرکز استان گلستان در مورد دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در کلاله گفت: ۹۹ درصد اراضی کشاورزی شهرستان به صورت مکانیزه کشت می‌شود و هم اکنون حدود ۳ هزار تراکتور و ۳۷۰ دستگاه کمباین در شهرستان کلاله فعال است.

وی ادامه داد: تولید محصولات زراعی و باغات شهرستان۲۵۰ هزار تن و در آمد بخش کشاورزی کلاله حدود ۶۵۰ میلیارد تومان در سال است.

این مقام مسئول با اشاره به ۴۶۰ کیلومتر راه‌های روستایی شهرستان گفت: طی این ۴۰ سال,۹۰ درصد راه‌های سطح شهرستان کلاله آسفالت و توسعه یافته اند.

وی افزود: ۱۰۰ درصد روستا‌های شهرستان از نعمت برق  برخوردارند و ۹۰ درصد روستا‌های محروم شهرستان گاز رسانی انجام شد و بیش از ۷۰ درصد روستا‌های کلاله از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند و مابقی هم تلاش می‌شود تا پوشش صددرصدی شود.

فرماندار کلاله با بیان اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ خانوار در کلاله تحت پوشش بهزیستی هستند، گفت:از اوایل هفته دولت، مستمری بگیران تحت پوشش شهرستان هم ۵ برابر افزایش پیدا کرده است.

حمیدی فرماندار کلاله با اعلام اینکه شهرستان کلاله در اوایل انقلاب از امکانات بهداشتی و درمانی برخوردار نبوده است، افزود:طی این ۴۰ سال انقلاب اسلامی شهرستان کلاله از ۵۳ خانه بهداشت و ۱۲ مرکز بهداشتی درمانی و ۲ پایگاه ضمیمه، یک بیمارستان ۱۹۶ تختخوابی و ۱۲۰ اورژانس برخوردار شده است.

وی در پایان گفت: در شهرستان ۴ و ۷۴۲ واحد مسکونی با بیش از ۳۳ میلیارد تومان ساخته شد و احداث ۲۱۶ مدرسه در سطح شهرستان از دستاورد‌های انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال است.

انتهای پیام/م
 

دستاوردهای چهل ساله انقلاب در کلاله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.