سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فولکس واگن به دنبال تولید ایستگاه‌های شارژ سریع خودرو‌های برقی

شرکت آلمانی فولکس واگن در تلاش است تا قبل از تولید سری جدید خودرو‌های الکترونیکی خود، از ایستگاه‌های شارژ سریع وسایل نقلیه برقی رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آلمانی فولوکس واگن برنامه دارد تا از پاوربانک که برای تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد ایده برداری کند و ایستگاه شارژ خودرو‌های برقی خود را با این رویه ایجاد کند. این اتفاق قطعا اقدام بزرگی قبل از عرضه مدل‌های مختلف خانواده ID که از سری خودرو‌های الکترونیکی این شرکت است، محسوب می‌شود.

این ایده با نام جایگاه شارژ موبایل مطرح شده و ظرفیتی تا ۳۶۰ کیلووات‌ساعت را پشتیبانی می‌کند که قادر است تا ۱۵ خودرو الکترونیکی خالی از شارژ را به طور همزمان و بدون استفاده از هیچ سیستم دیگری شارژ کند. همچنین به گفته این شرکت آلمانی در این ایستگاه‌ها دو خودرو با اتصال DC و دو خودرو با اتصال AC به صورت همزمان می‌توانند متصل شوند. زمانی که این ایستگاه‌ها به صورت کامل خالی می‌شود، با یک ایستگاه جدید تعویض می‌گردد.

ایستگاه شارژ موبایل برای خودرو‌ها و دوچرخه‌های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور مستقیم به منبع ذخیره قدرت متصل می‌شوند. در این حالت، شارژ با جریان متناوب ۳۰ کیلوواتی انجام می‌شود و زمانی که باتری خالی می‌شود نیاز به تعویض آن به وجود نمی‌آید. فولوکس واگن همچنین به فکر ساخت انبار‌های ذخیره انرژی متوقف برای جنراتور قدرت پایدار (قابلیت تحمل بالا) است.

مارک مالر مدیر بخش توسعه فنی شرکت فولوکس واگن اعلام کرده: "این ایستگاه‌ها می‌تواند به طور اختصاصی با استفاده از انرژی خورشیدی یا انرژی بادی شارژ شوند که در هنگام شارژ می‌توانند به وسایل الکتریکی هم متصل باشند. "

فولکس واگن برنامه دارد تا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ اولین ایستگاه شارژ سریع موبایل خود را در شهر ولفسبورگ آلمان (شهر استقرار شرکت فولکس واگن) راه اندازی کند. همچنین در این حال برنامه گسترده‌ای برای توسعه زیربنا‌های این ایستگاه‌ها در مناطق شهری در دستور کار این شرکت است. طبق گزارش این تولید کننده آلمانی تا یک سال دیگر ایستگاه‌های دیگری در شهر‌های مختلف ایجاد خواهد شد که مکان آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

این سیستم در سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه می‌رسد، در حالی که این شرکت برنامه دارد تا مدل‌های مختلف خانواده ID از خودرو‌های الکتریکی خود را به صورت گسترده در همان سال به بازار عرضه کند. فولکس واگن در تلاش است تا پیشگام انقلاب خودرو‌های الکتریکی لقب بگیرد و اقداماتی مانند ساخت ایستگاه‌های شارژ سریع نیز از زیرساخت‌های همین پروژه است.


بیشتر بخوانید: تصاویر جدید طرح مفهومی گوشی هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شد 


انتهای پیام/

ایستگاه‌های شارژ سریع خودرو‌های برقی

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.