سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: امیدوارم تیم ملی قهرمان جام ملت‌های آسیا شود

کارشناس فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند بعد از سالیان سال عنوان قهرمانی جام ملت‌ها را کسب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری کارشناس فوتبال کشورمان درباره تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: امیدوارم تیم ملی بتواند بعد از سالیان سال عنوان قهرمانی جام ملت‌ها را کسب کند، البته کار آسانی نیست و مشکل است.

او در مورد پدیده تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: تیم ملی ایران جوانان خیلی خوبی دارد و سردار آزمون می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. این تیم ترابی و وحید امیری را هم دارد. بازیکنان خیلی خوبی داریم حتی ملی پوشان تیم استقلال مانند امید ابراهیمی که بازی‌های خوبی در قطر دارد می‌تواند در این گزینه قرار گیرد. تیم ملی در حال حاضر یکدست است و کی روش تیمی را درست کرده که بازیکنان آن به صورت گروهی بازی می‌کنند.

نوری درمورد اینکه کی روش گفته است که تیم‌های کره جنوبی، استرالیا، ژاپن شانس رسیدن به نیمه نهایی را دارند بیان کرد: کی روش مربی حرفه‌ای است. این ۳ تیمی که نام برده از بهترین‌ها هستند و می‌توانند جزو گزینه‌های نیمه نهایی جام ملت‌ها باشند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور مجیدی به عنوان مربی در کادر فنی استقلال عنوان کرد: سال قبل مخالف حضور فرهاد مجیدی در استقلال بودم چرا که حاشیه‌هایی وجود داشت. اما امسال این اتفاق می‌تواند برای تیم خوب باشد. باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم. هواداران به مجیدی علاقه دارند و حضور او می‌تواند انتقاد‌ها را کم می‌کند، اما هواداران تا ۷ یا ۸ بازی صبر می‌کنند و بعد از آن کار باز هم سخت خواهد شد.

او تصریح کرد: امیدوارم مجیدی به شفر کمک کند تا تیم استقلال در نیم فصل دوم و باشگاه‌های آسیا بتواند قدرتمند‌تر ظاهر شود. مجیدی باید روی نیمکت تجربه اندوزی کند. همه یکدفعه مربی نشدند. چون هواداران او را دوست دارند این علاقه می‌تواند کمک کننده باشد.

نوری در پایان درباره اینکه با وجود فرصت، اما گرو و نیومایر از تیم استقلال رفتند گفت: سعی کردیم گزینه‌هایی که مد نظر سرمربی بود را در تیم وارد کنیم، البته نمی‌توان در این زمینه شفر را مقصر دانست. یک بازیکن باید در تیم جا بیفتد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. تیم در حال حاضر مشکل بازیکن دارد و باید ۲ بازیکن به تیم اضافه شود تا تیم راه بیفتد.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال ایران، امید قهرمانی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتبال یمن زیر ذره‌بین ملی پوشان ایران

تغییرات بزرگ در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

اظهارات نوری درباره تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.