وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی این سیستم در مناطق مخابراتی مختلف، سیستم های نرم افزاری گوناگونی با ساختارهای داده ای متفاوت به منظور ارائه خدمات استفاده می شد، افزود: در سیستم جامع ارتباط با مشتریان مخابرات ایران عملیات ثبت نام ، واگذاری ، دایری و رفع خرابی های اعلامی توسط مشترکین در مراکز مخابراتی به صورت مکانیزه راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: سیستم جامع نرم افزاری CRM که توسط ین و متخصصین شرکت مخابرات ایران توسعه و راه اندازی شده است پس از دو سال تلاش شبانه روزی کارشناسان و مدیران و شرکت پیمانکار در بیش از چهارده هزار دفتر و مرکز مخابراتی با برگردان و تبدیل داده های مختلف هر استان مورد بهره برداری قرار گرفته است .
وی با بیان اینکه سیستم نرم افزاری مشتریان مخابرات ایران یکی از توسعه یافته ترین سیستم های مخابراتی در سراسر کشور است افزود : این سیستم جامع ،مرجع اطلاعات تمام مشتریان در لایه دسترسی تلفن ثابت است و بر اساس آن کلیه امور مرتبط با مشتریان از جمله ثبت نام ، تخصیص شماره ، دایری و رفع خرابی مدیریت می شود.
سید مجید صدری درپایان ضمن تشریح مزایای سیستم جامع نرم افزاری CRM عنوان کرد: با بهره برداری از این سیستم ، مخابرات ایران قادر خواهد بود عملکرد و کارکرد مشترکین تلفن ثابت خود را به صورت یکپارچه و مرکزی مدیریت نموده تا درآینده ای نزدیک خدماتی نوین را بر مبنای امتیازات مشترکین ارائه کند.
انتهای پیام/