سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

سلامت اداری به عملکرد هسته گزینش وابسته است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رکن سلامت اداری به عملکرد هسته گزینش وابسته است و هرگز نباید اجازه داد تا در گزینش‌ها اعمال نفوذ شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای هسته گزینش استان گفت: سلامت اداری به عملکرد هسته گزینش وابسته است و اگر بخواهیم جامعه اداری سالم داشته باشیم باید گزینش را جدی بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: آن‌هایی که اعتنایی به گزینش ندارند و گزیش را دور می‌زنند، در واقع در حیطه کار شما دخالت می‌کنند و در حریم شما اعمال نفوذ می‌کنند و نباید اجازه دهید تا این دخالت‌ها و اعمال نفوذ‌ها در حریم کاری شما صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که مرز‌ها باید به گونه‌ای حراست شوند که تروریست‌ها نتوانند به کشور نفوذ کنند در حیطه کاری خودمان نیز موظف هستیم اجازه ندهیم تا آدم‌های طمع‌کار و خائن وارد سیستم شوند و نظام اداری را ناکارآمد کنند.

امام جمعه قزوین گفت: عملکرد افرادی که شایسته و لایق نیستند و جذب نظام اداری می‌شوند، بر عهده کسانی است که مجوز جذب آن‌ها را صادر می‌کنند و در هر کار خلافی که آن‌ها مرتکب می‌شوند شریک هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بصیرت و توجه به روح قانون را بسیار مهم و ضروری دانست و تأکید کرد: گاهی برخی‌ها از نظر قانونی خود را اتوکشیده نشان می‌دهند تا وارد سیستم شوند و اینجا بصیرت و روح قانون شناسی بسیار به کار مسئولان گزینش می‌آید تا با بصیرت در مقابل آن‌ها ایستادگی کنند.

انتهای پیام/

دیدار امام جمعه قزوین با اعضای هسته گزینش

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.