سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فناوری الکترونیکی، محدودیت‌های کسب و کار سنتی را ندارد

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت: عقب ماندن از فناوری الکترونیکی در فضای کسب و کار آنهم در عصر سرعت تکنولوژی به نفع کشور نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روهام قلیچی، رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان از برگزاری سمینار زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی برای مدیران عرصه‌های مختلف اقتصادی در گیلان خبر داد و گفت: با پیشرفت روز افزون فعالیت‌های اقتصادی در فضای مجازی عقب ماندن از فناوری الکترونیکی در فضای کسب و کار آنهم در عصر سرعت تکنولوژی به نفع کشور نیست.

وی، یکی از مسیر‌های ورود به این فناوری را کدینگ محصولات و خدمات در سامانه اعلام کرد و افزود: در این سمینار محور‌های آشنایی با کسب و کار‌های الکترونیکی و نحوه استفاده مطلوب از شماره گذاری کالا و خدمات برای معرفی یک برند یا محصول در بازار‌های ملی و جهانی برای مخاطبان با حضور اساتید برجسته گفته خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش بازرگانی گیلان گفت:بکارگیری فناوری‌های جدید برای برقراری ارتباطات زنجیره‌ای بین سازندگان، فروشندگان، عرضه‌کنندگان و به‌طور کلی ارائه دهندگان کالا و خدمات از یک سو و خریدار و مصرف‌کننده یا به‌طور کلی مشتری از سوی دیگر منجر به اتخاذ استراتژی بهتر، بهینه‌سازی کالا و خدمات، کاهش هزینه‌ها و گشودن کانال‌های جدید در فضای کسب و کار است.

روهام قلیچی ، حذف فاصله بین مبدأ و مقصد کالا‌ها و خدمات را از مزایای دیگر قرار گرفتن کالا و خدمات در فضای تجارت الکترونیکی برشمرد و افزود: در دنیای کنونی با بروز فناوری مجازی، موقعیت جغرافیایی معنا ندارد و تغییرات اساسی در نحوه بازاریابی به وجود می‌آورد که موفقیت در این فرایند، منوط به مدیریت و تعریف استراتژی روزآمد و حرفه‌ای است. 

وی، ضمن دعوت از علاقمندان به توسعه فعالیت و نقش آفرینی در حوزه اقتصادی گفت: ورود حرفه‌ای در این عرصه و کاربرد آن موفقیت را دو چندان خواهد کرد و دنیای دیگری در فضای اقتصادی مهیاست که از سرعت و فرصت آکنده است که متناسب با ملاحظات بین‌المللی با درک و شناخت از فضای ارتباطات، کسب و کار شما رونق می‌گیرد

رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان تصریح کرد: سمینار «زبان مشترک در کسب و کار الکترونیکی»   ۳۰ دی ماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۲۴۵ ۳-۰۱۳ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

کسب و کار الکترونیکی باید بیش از پیش در جامعه ترویج یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.