سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسگری:مسابقات انتخابی پتانسیل تکواندو ایران را ثابت کرد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: عملکرد هوگوپوشان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نشان از پتانسیل بالای تکواندو ایران دارد.

فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو مردان در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از روز چهارشنبه مسابقات انتخابی تیم ملی به صورت آزاد کشوری آغاز شد تا شرایطی فراهم شود که هر تکواندوکاران که مدعی پوشیدن لباس تیم ملی است بتواند روی شیاپ چانگ انتخابی مبارزه کند و خوشبختانه در این چند روز شاهد استقبال خوبی از سوی هوگوپوشان بودیم.

او ادامه داد: عملکرد هوگوپوشان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نشان از پتانسیل بالای تکواندو ایران دارد و در پایان این رقابت‌ها چکیده بهترین نفرات به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و از ابتدای بهمن زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.

عسگری درباره اینکه نفرات غایب در این مسابقات می‌توانند در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند گفت: ما اعلام کردیم افرادی که در رقابت‌های انتخابی حاضر شوند این شانس را دارند که به تیم ملی راه پیدا کنند و اگر حتی برخی تکواندوکاران در این رقابت‌ها نتیجه خوبی کسب نکنند، اما از نظر کادر فنی عملکرد خوبی داشته باشند این احتمال وجود دارد که کادر فنی آن‌ها را دعوت کند. اما اگر هر تکواندوکاری بنا به دلایل پزشکی یا موارد دیگر در این مسابقات غایب بوده باشد درباره حضور او در کمیته فنی تصمیم گیری خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو مردان درباره حضور عبداللهی به عنوان مربی جدید تیم عنوان کرد: وحید عبداللهی یکی از مربیان خیلی خوب است که در مسابقات جهانی مصر توانست عنوان بهترین مربی را کسب کند و سابقه حضور در تیم‌های باشگاهی و تیم ملی و مسابقات مختلف را در کارانامه خود دارد. او پلی بین رده جوانان با رده بزرگسالان بوده و باتوجه به اینکه ممکن است برخی نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی از رده جوانان از این مربی دعوت کردیم تا در کنار ما تا مسابقات قهرمانی جهان منچستر در تیم ملی حضور داشته باشد تا تیم ملی گام‌های هدفمند و محکمتری برای موفقیت بردارد.

او تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی و المپیک تعداد نفراتی اعزامی از کادر فنی در دست فدراسیون نیست، اما در مسابقات قهرمانی جهان منچستر مسئولان فدراسیون تیم ملی را اعزام می‌کنند و از این بایت در اعزام کادر فنی به صورت کامل با مشکل مواجه نیستیم.

عسگری درپایان درباره ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقات منچستر عنوان کرد: تیم ملی تکواندو با ۸ هوگوپوش راهی این رقابت‌ها می‌شود، اما ریزش اولیه نفرات دعوت شده پس از بررسی عملکرد ان‌ها در ر. ۳ تورنمنت کیش انجام می‌شود و تنها با ۱۶ تکواندوکار مسیر را ادامه می‌دهیم تا ترکیب ۸ نفره نهایی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مشخص شود.


بیشتر بخوانید:

حضور سرمربی سابق تکواندو در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

مقانلو: تیم ملی تکواندو برای کسب سهمیه المپیک باید روی رقابت‌های قاره‌ای تمرکز کند

قنبری: رکورد خوبی در مسابقات آزاد کشوری تکواندو ثبت شد

عبداللهی: قهرمانی جهان منچستر یکی از سنگین‌ترین مسابقات سال ۲۰۱۹ است


انتهای پیام/

اظهارات عسگری درباره رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو مردان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.