سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار جدید شهرستان شاهین دژ معارفه شد

با حضور مسولان شهرستانی، فرماندار جدید شهرستان شاهین دژ معارفه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،درآیین مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شاهین دژ که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد آقای ایوب آذین پور بعنوان فرماندار جدید شهرستان شاهین دژ معارفه و از زحمات آقای حسین عباسی قدردانی شد.
 
حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شاهین دژ در این مراسم مسولیت در حکومت اسلامی را بهترین فرصت برای خدمت رسانی به مردم وجلب رضای خداوند عنوان کرد او بابیان اینکه مسئولین و کارگزاران حکومت اسلامی بایستی دنبال مبانی نظام، در راس آن ولایت فقیه، راه امام، وشهدا و تمسک به اصول دین را سرلوحه کار‌های خود قرار دهندو با اولویت بندی مشکلات نسبت به حل آن اقدام کنند.

در ادامه این برنامه علی مصطفوی معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اتحاد و همدلی را از دستاورد‌های انقلاب عنوان کرده و گفت: دشمن در کمین استو سعی دارد که پایه‌های انقلاب را سست کند لذا مردم باید همواره در صحنه باشند.
 
وی تاکید داشت: دستگاه‌های اجرایی زمینه‌های حضور پررنگ مردم در چهلمین سالگرد شکوهمند اسلامی ایران را فراهم کنند، باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌ها به نحو احسن به سمع و نظر مردم برسد.
 
وی ادامه داد: انتقاد لازمه توسعه و پیشرفت است و اگر انتقاد نباشد جامعه رو به افول و نابودی خواهد رفت.
 
امام جمعه شاهین دژ کرامت شهروندان را بسیار مهم وگفت مردم، ولی نعمت ماهستند که بایستی در راستای حل مشکلات مردم با تمام وجود تلاش کنیم.

وی  وحدت وهمدلی را بسیار ضروری عنوان کرد وگفت عزت واقتدار امروز کشورمان در سایه وحدت وهمدلی بدست آمده است و تا زمانیکه این وحدت وهمدلی دربین اقوام و گروه‌های سیاسی باشد تمام توطه‌های دشمنان نقش برآب خواهد شد.
 
حجت الاسلام فصیح نیا خارج شدن نیرو‌های آمریکایی از سوریه وخاورمیانه را نقطه قوت وامید برای مسلمانان عنوان واین تحرکات را نشانه دیپلماسی قوی کشورمان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری آیین معارفه در شاهین دژ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.