سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره زمستان بیدار اردبیل در خلخال آغاز به کار کرد

اولین جشنواره ملی زمستان بیدار اردبیل در شهرستان خلخال آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل مراسم جشنواره «زمستان بیدار»  را طرح جامعی جهت رونق گردشگری زمستانی اردبیل دانست.

وی تصریح کرد: این طرح از سوی استاندار محترم عنوان شده و در قالب یک ماموریت از سوی دستگاه های اجرایی به ویژه میراث فرهنگی دنبال می شود.

فلاحی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان جشنواره زمستان بیدار را در سه محور تبلیغ و معرفی جاذبه ها با بسیج رسانه ها و گروه های مردمی، تعریف رویداد و تقویت تاسیسات گردشگری دنبال می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به تعریف 60 عنوان برنامه در 12 هفته برای تمامی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در تمامی شهرستان ها تعریف شده و جاذبه های کمتر شناخته شده شهرستان ها معرفی می شود.

فلاحی افزود: در راستای تقویت تاسیسات گردشگری موافقت اصولی سه پیست اسکی صادر شده و در خصوص احداث مجتمع های آبدرمانی مطابق با استانداردهای جهانی با گروه های مختلف علمی و گردشگری مذاکره شد.

وی تصریح کرد: دو هدف کلان در این جشنواره ها دنبال می شود که شامل جذب گردشگر به ویژه گردشگر خارجی و افزایش ماندگاری مسافران است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: زمستان بیدار طرحی محدود به یک یا دو ماه نبوده و در واقع طرحی با هدف رونق گردشگری زمستانی این استان است که می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

گفتنی است این جشنواره با استقبال بسیار گرم مردم آغاز شد و با اجرای موسیقی محلی، تیوب‌سواری، تیراندازی به اهداف پروازی، اسکی و ساخت تندیس‌های یخی همراه بود.

انتهای پیام/ع

جشنواره زمستان بیدار در خلخال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.