سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در شهرستان بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از برگزاری هفدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در بوکان خبر داد.

عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: هفدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) تحت عنوان "کارآفرینی در ۲۰۰ دقیقه" برای اولین بار در شهرستان بوکان به همت حسن عبدی پژوهشگر حوزه کارآفرینی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان، با محور‌های شهر خلاق، سلامت و محصولات غذایی، وب و اپلیکیشن، انیمیشن و جلوه­های ویژه، کسب و کار‌های دیجیتال و فضای مجازی، اینترنت اشیا، هنر، مد و لباس، صنایع دستی، هنر‌های بومی و منطقه­ای، گیاهان دارویی و طب سنتی و گردشگری و بوم گردی برگزار شد.

عبدی بیان کرد: این رویداد با شرکت ۱۲۰ نفر شرکت کننده و ۲۵ ایده پرداز در حوزه کسب و کار، با حضور مسئولین ادارات مرتبط افتتاح شد.

وی افزود: قبل از اینکه ایده شو (مسابقه ایده) آغاز شود، دو کارگاه تحت عنوان "چگونه ارائه خوبی داشته باشیم" توسط خانم داودی از پارک علم و فناوری و "کارگاه ایده سازی" توسط حسن عبدی، برای شرکت کنندگان و صاحبان ایده برگزار شد و بعد از آن مسابقه ۲۵ ایده شرکت کننده در مقابل داوران رویداد شروع شد.

وی ادامه داد: بعد از ارائه ۳ دقیقه­ای هر ایده توسط صاحب ایده و سوالات داوران در سه دقیقه از صاحب ایده، در پایان با ارزیابی و نمره دهی داوران رویداد، سه ایده برتر معرفی شدند و در اختتامیه از ایده­های برتر به صورت لوح و هدیه نقدی تقدیر به عمل آمد و این رویداد یک روزه به کار خود پایان داد؛ همچنین برای کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور صادر شد.

عبدی با تأکید بر اینکه این رویداد در راستای فراهم کردن ذهنیت و ایجاد نگرش کارآفرین آنه و ایجاد خود باوری در جوانان شهرستان است، تصریح کرد: ادریس رسولی، لقمان علی محمدیان و تروسکه رسولی، به ترتیب نفرات برگزیده اول تا سوم هفدهمین رویداد شتاب آذربایجان غربی (روشا) انتخاب شدند.

انتهای پیام / س خ

هفدهمین رویداد شتاب آذربایجان (روشا) در شهرستان بوکان برگزار شد

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.