سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای بازگشایی خیابان زینبیه غربی زنجان همچنان ادامه دارد

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کار ساخت محور زینبیه غربی قبل از عید نوروز به پایان می رسد.‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، راشاد رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کار در خیابان زینبیه غربی با سرعت بالا در حال پیش رفتن است و درخواست ما از شرکت‌های دولتی برق و آب این است که زیرساخت‌های مورد نیاز را برای انجام کار فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی در این محور به پایان رسیده است و به زودی مخلوط‌ ریزی انجام می‌شود،افزود:  اگر دمای هوا اجازه دهد آسفالت‌ریزی و  سپس پیاده‌ روسازی انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کل کارها انجام شده است و شهردار نیز شرکت های خدمت‌رسان صحبت کرده است که نسبت به اصلاح خطوط اقدام کنند، گفت: تاکنون زیرسازی حدود 400 متر انجام شده است.

راشاد خاطر نشان کرد:  با بازگشایی خیابان زینبیه غربی، خیابان شهدا به خیابان شهید مطهری متصل شده و بخش بزرگی از ترافیک مرکز شهر رفع شده و علاوه بر آن، مسیر خیابان شهدا تا فرودگاه کم شده و شهروندان زمان کمی را برای رفتن به نقاط دیگر شهر صرف خواهند کرد.

به گفته رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان، خیابان 24 متری زینبیه غربی خیابان‌های شهید مطهری و شهدا را به هم وصل می‌کند و هم راستا با خیابان امام است، این خیابان جدید با عرض 24 متر و طول حدود 900 متر احداث می‌شود.

وی با اشاره به این که خیابان زینبیه غربی تا قبل از سال جدید  بازگشایی می شود گفت : پروژه بازگشایی خیابان زینبیه غربی در دو فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن از خیابان شهدا تا رضویه (گونیه) آغاز شده و فاز دوم نیز از تقاطع رضویه تا خیابان شهید مطهری بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام /ک

خیابان زینبیه غربی زنجان قبل از عید بازگشایی می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.