سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تردد در گردنه اسدآباد عادی و روان است

رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای اسدآباد از تردد عادی و روان در گردنه اسدآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ساسان رستمی رییس اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای اسدآباد اظهار داشت: از ساعت 11 صبح روز گذشته بارش برف و باران در گردنه اسدآباد آغاز شده و هنوز بارش برف ادامه دارد.

وی  با بیان اینکه سطح جاده در گردنه اسدآباد سیاه بوده و تردد عادی و روان است، افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از 300 تن نمک و ماسه برای گردنه اسدآباد در راستای برف روبی و جلوگیری از یخبندان استفاده شده است.

رستمی در ادامه با اشاره به آغاز طرح زمستانه در شهرستان از 15 آذرماه تا 15 فروردین ماه سال آینده تصریح کرد:در راستای طرح زمستانه  امسال این شهرستان بیش از 10 هزار تن نمک و ماسه دپو شده و 34 ماشین آلات سبک ،سنگین و نیمه سنگین با 60 نیرو در 4 اکیپ راهداری این شهرستان فعالیت داشته و در حال آماده باش هستند.

وی با اشاره به فعالیت و مستقر بودن 4 راهدارخانه در شهرستان شامل گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کليایی و چهاردولی افزود: اميدواريم با تمهيدات در نظر گرفته شده شاهد مسدود شدن محورهای مواصلاتی اسدآباد در زمان بارش برف نباشيم.

رستمی در پایان از رانندگان خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی مجهز کرده و هنگام تردد در گردنه اسدآباد نکات ایمنی لازم را رعایت کنند​.​

انتهای پیام/

گردنه اسدآباد باز است

برچسب ها: راهداری ، برف و کولاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.