سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برف روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر باند ارتباطی در غرق آباد ساوه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد از برف روبی بیش از ۳۰۰ کیلومتر باندارتباطی منطقه خبر داد.

 رضا غفرانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد ساوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با توجه به بارش برف از روز چهارشنبه در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های روستایی غرق آباد عملیات برف روبی و نمک پاشی در این منطقه آغاز شده و چیزی بالغ بر ۳۰۰ کیلومترباند ارتباطی برف روبی صورت گرفته است.

غفرانی افزود: ۸۷ روستا در این منطقه وجود دارد که به طور متوسط ۳۰۰ کیلومتر راه را شامل می‌شود که با تلاش نیرو‌های راهداری غرق آباد تقریبا اکثر مسیر‌ها برف روبی و نمک پاشی شده، اما عملیات بازگشایی مسیر تنها در ۹ روستا بدلیل مرتفع بودن، نداشتن دسترسی مناسب و تاریکی هوا به طور کامل انجام نشد و به روز شنبه موکل شد.

وی اضافه کرد: محور قدیم ساوه - همدان به طول ۴۳ کیلومتر هم اکنون باز و تردد بدون مشکل در آن انجام می‌شود ضمن اینکه همه ۷۱ کیلومتر راه فرعی در این منطقه باز و از لحاظ تردد مشکلی وجود ندارد.

فعالیت بدون وقفه نیرو‌های راهداری غرق آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای غرق آباد ساوه با اشاره به فعالیت بدون وقفه نیرو‌های راهداری تصریح کرد: در این مدت با استفاده از ۲۰ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک و بهره مندی از ۳۰ نیرو بیش از  هزار تن ماسه و نمک پاشی صورت گرفته است.

وی به بارش بیش از نیم متری برف در ارتفاعات هم اشاره کرد و گفت:: از همشهریان عزیز تقاضا میشود از سفر‌های غیرضروری به منطقه خودداری کرده و در صورت نیاز همراه داشتن تجهیزات زمستانی را فراموش نکنند و با رعایت قوانین و صبر و حوصله سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.