سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر تعاون در مشهد:

اتکا به مشارکت‌های مردمی در مدیریت آسیب‌ها پایداری بیشتری دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اتکا به مشارکت‌های مردمی در مدیریت آسیب‌های اجتماعی محدود و غیرپایدار است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر جمعه در حاشیه افتتاح مراکز خدمات دهی به معتادان مشهد گفت: باید خیرین و نیکوکاران را به ضرورت کمک به مدیریت آسیب‌ها و اهمیت اشتغال آنان آگاه کرد.

وزیر تعاون تاکید کرد: اشتغال و به کارگیری معتادان و حمایت از درمان آنان می‌تواند کمک موثری به بهبود آن‌ها و حمایت از خانواده آنان باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ظرفیت کنونی مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ این استان ۴۰۰ نفر است.

حمیدرضا پوریوسف افزود: با توجه به برنامه ریزی و حمایت انجام شده هم اینک ۱۶۰۰ نفر از معتادان متجاهر از خدمات این مراکز بهره می‌برند.

وی ادامه داد: پرداخت حق بیمه سهم کارفرما، یکی از مهمترین مسائلی است که در اشتغال مجدد معتادان و همکاری کارفرمایان موثر است.

پوریوسف تاکید کرد: پرداخت کامل و به موقع این اعتبارات می‌تواند در کنار حمایت‌های روانکاوی و درمانی برای ترک و کاهش اعتیاد به مواد مخدر و بازگشت فرد به جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

در این آیین یک مرکز درمان معتادان متجاهر به نام «صارم»، خانه نیمه راهی راهیان به سوی سلامت و واحد تولیدی اشتغال این مرکز توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ظرفیت حدود ۷۰ نفر، افتتاح شد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام /ی

 

وزیر تعاون در مشهد

برچسب ها: اعتیاد ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.