سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوب‌آهن باخت و سقوط کرد

تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن در هفته دهم لیگ برتر برابر صدرنشین این رقابت‌ها شکست خورد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در چارچوب هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان امروز 4 دیدار برگزار شد.

در اصفهان و در سالن شهید سجادی این شهر، سپاهان میزبان تیم نفت و گاز گچساران بود که با نتیجه 26 بر 23 به پیروزی رسید و شکست دور رفت برابر نماینده گچساران را جبران کرد.

این پنجمین پیروزی سپاهان در این فصل از لیگ برتر هندبال بانوان بود که البته تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی ایجاد نکرد و زردپوشان اصفهانی با 10 امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

اما تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن در این هفته به مصاف صدرنشین فعلی لیگ برتر هندبال بانوان یعنی تأسیسات دریایی رفت. این دیدار که در تهران برگزار شد با شکست 24 بر 19 ذوب‌‌آهن به پایان رسید تا تأسیسات همچنان بدون شکست به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد.

این شکست به قیمت سقوط یک پله‌ای ذوبی‌ها در جدول رده‌بندی تمام شد و این تیم با 11 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نفت و گاز گچساران در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد.

تیم شهید چمران لارستان نیز امروز با نتیجه 29 بر 16 تیم انتهای جدولی اشتادسازه طرقبه شاندیز را شکست داد و با 18 امتیاز همچنان در تعقیب تأسیسات دریایی 20 امتیازی و صدرنشین است.

در آخرین مسابقه هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان نیز هیئت هندبال البرز در خانه پتروآموت پویا بوشهر به برتری 29 بر 27 رسید.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.