سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۰ کیلو تریاک از چهار قاچاقچی موادمخدر در قائم شهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۵۰ کیلو تریاک از چهار قاچاقچی موادمخدر و توقیف ۲ دستگاه خودرو در قائم شهر خبرداد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با سوداگران مرگ و شب گذشته در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی موادمخدر موفق شدند در این عملیات چهار عامل افیونی را دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: دیشب در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر استان دو دستگاه خودرو توقیف و ۵۰ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری عاملان افیونی در قائمشهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.