سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاورمیانه جایی برای متجاوزان و سلطه طلبان ندارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های امروز نماز جمعه گفت : خروج آمریکا آن هم با رسوایی تمام از سوریه ، نشان داد که خاورمیانه جایی برای متجاوزان و سلطه طلبان ندارد وتنها متعلق یه ساکنین آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، منطقه زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه زنجان ، با اشاره به حضور مردم ولایت مدار و حسینی استان در مناسبت‌های مختلف از مردم قدردانی کرد و گفت : حضور با بصیرت مردم در تمامی عرصه ها باعث ناامیدی دشمنان این آب و خاک می شود.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان بزرگترین و نخستین دستاورد انقلاب اسلامی ایران را رهایی از یوغ قدرت های سلطه گر دانست.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اردیبهشت ماه سال 1396، گفت : خروج آمریکا آن هم با رسوایی تمام از سوریه ، نشان داد که خاورمیانه جایی برای متجاوزان و سلطه طلبان ندارد و تنها متعلق یه ساکنین آن است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان افزود: تاریخ نشان داده عقب نشینی از آرمان ها نتیجه اش ذلت و مقاومت برای حفظ آنهاعزت وسربلندی را به همراه دارد.

وی به 15 دی ماه سالروز شهادت فرمانده دلاور نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی سرلشکر ستاری و اردستانی اشاره کرد و افزود : 16 دی ‌ماه نیز سالروز شهادت شهید حسین علم‌الهدی و جمعی از دانشجویان است که به نام روز شهدای دانشجو در تقویم ثبت شده ‌است.

خطیب نماز جمعه زنجان در ادامه به 17 دیماه سال 1314 اشاره کرد و گفت که این تاریخ یکی از روز های سیاهی است که
در تاریخ حکومت رضا پهلوی ثبت شد.

وی کشف حجاب را یکی از توطئه های انگلیس اعلام کرد و گفت : رضا خان برای اجرا کردن این طرح ننگین در کشور مام تلاش خود را کرد که این کار با مخالفت شدید علما ، روحانیون و مردم روبه رو شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به عملیات کربلای 5 که در 19 دی ماه سال 1365 رخ داد گفت : این عملیات باعث تضعیف موقعیت سیاسی و نظامی عراق شد و سپاه پاسداران با تمام قوای خود تلاش کرد تا در این عملیات موفقیت آمیز ظاهر شوند و اقتداری دوباره برای کشور رقم زدند.

انتهای پیام /ک


خطبه های نماز جمعه زنجان در 14 دی ماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.