سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوی مدیریت اقتصاد در جلوگیری از اسراف است

امام جمعه موقت شهر همدان گفت: پرهیز از اسراف، در همه زمینه های زندگی و الگو قرار دادن این رویکرد، اقتصاد به درستی مدیریت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت السلام محمد جوادی امام جمعه موقت شهر همدان روز جمعه در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: با نگاه به کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و دارالایتام، فقیران و مستحقان زیادی دیده می شوند که باید مردم در حد توان به آنها کمک کنند.

وی با بیان اینکه خرج مردم از درآمدشان بیشتر شده است، اظهار داشت: بسیاری از خرج های مردم اسراف است که باید با برنامه ریزی در زندگی و کار و تلاش دخل و خرج را یکسان کنند.

حجت الاسلام جوادی تاکید کرد: باید در جامعه اسلامی همسایه از همسایه با خبر و در سختی ها پشت و پناه او باشد.

امام جمعه موقت شهر همدان با اشاره به اینکه هرکس در حد توان باید به نیازمندان و فقیران کمک کند اظهار داشت: پرداخت حق الناس، ادای حق الله و دیون، از اولویت های افراد متوفی است که باید پس از مرگ آن ها توسط وارثانش عمل شود.

وی گفت: اجرا و عمل به وصیت نامه به حق، فتوای مشترک تمامی مراجع است که باید با رعایت حق صورت گیرد.

حجت السلام جوادی عنوان کرد: به جای برگزاری مراسم های پر خرج مجلس ختم، تلاش شود مبلغ قابل هزینه به فقیران و نیازمندان پرداخت شود.

وی در بخش دیگری از خطبه ها سال نو میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و افزود: از خدا می خواهم که پیروان مسیح در مسیر حضرت عیسی (ع) و حق قرار گیرند و همچون آن پیامبر در حمایت از مظلوم تلاش کنند.

 انتهای پیام/د.ا

پرهیز از اسراف الگوی مدیریت اقتصاد است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.