سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزت اللهی شانس بازی در اولدترافورد را هم از دست داد

یاران سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم فوتبال ردینگ انگلیس بدون این بازیکن مهمان تیم منچستریونایتد خواهند بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در چارچوب دور سوم جام حذفی انگلیس (اف‌ای کاپ)، تیم فوتبال ردینگ که سعید عزت اللهی را به صورت قرضی به خدمت گرفته، در غیاب این بازیکن مصدوم خود روز شنبه (فردا) در اولدترافورد به مصاف منچستر یونایتد خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی، هافبک ایرانی روستوف پس از پیوستن به ردینگ در چهار مسابقه به میدان رفت و در همین مدت اندک توانست نظرات به خود جلب کند، ولی در چند هفته گذشته به علت آسیب دیدگی نتوانست برای سرخپوشان بازی کند و در نهایت در اثر همین مصدومیت از فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شد.

علاوه بر عزت اللهی، پول مک شین وجردن اویتا نیز مدت به دلیل مصدومیت بازی برابر منچستر یونایتد را از دست داده اند، در حالی که کلمنت، مدافع هلندی نیز روز چهارشنبه ردینگ را ترک کرد تا به زوله در زادگاهش بپیوندد. اما کریس گانتر و لیام مور دو مدافع مصدوم ردینگ خود را در ترکیب خواهد داشت.

در سوی دیگر میدان، اوله گانر سولشائر که به طور موقت جانشین مورینیو شده و با چند پیروزی پیاپی روحیه را به تیم برگردانده تصمیم دارد در این دیدار تغییراتی در تیم خود ایجاد کند.گفتی است این بازی ساعت ۱۶ در اولدترافورد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

پیروزی ناتینگهام فارست با حضور 4 دقیقه ای انصاری فرد/توقف ردینگ در غیاب عزت اللهی



انتهای پیام/

غیبت عزت اللهی برابر منچستر یونایتد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.