سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرهاد مجیدی مربی استقلال شد

سرمربى تیم فوتبال استقلال دستیارى مجیدى را با انتشار عکسى در صفحه اجتماعى خود تایید کرد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربى تیم فوتبال استقلال با انتشار عکسى همراه با فرهاد مجیدى در صفحه اجتماعى خود دستیارى وى را روى نیمکت آبى پوشان تایید کرد.

پیش از این نیز فرهاد مجیدى نشست هایى را با شفر و ساشا برگزار کرده بود که بدون شک صحبت هاى انجام شده در راستاى انتخاب دستیاران بوده است.

شفر: از حضور فرهاد خوشحالم

وینفرد شفر سرمربی استقلال با اشاره به حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی این تیم، به سایت رسمی باشگاه گفت: من با فرهاد در الاهلی امارات کار کردم، او به عنوان یک مهاجم جوان به تیم ما آمد و توانستیم قهرمان لیگ شویم. این قهرمانی، غافلگیری بزرگی بود زیرا حدود ۲۵ سال بود که الاهلی قهرمان نشده بود.

او افزود: من با ۲ بازیکن بزرگ ایرانی در امارات کار کرده ام، یعنی علی کریمی و فرهاد مجیدی و از آن زمان با فرهاد در ارتباطم. با فرهاد در خصوص استقلال و مسایل مختلف صحبت کرده ام، میدانم او میخواهد یادبگیرد و رویاهای بزرگی برای مربیگری دارد و مدرک مربیگری خود را هم از انگلستان دریافت کرده است. در جلساتی که داشتیم، گفت می خواهد برای کمک و حمایت به استقلال بیاید و من از این بابت خوشحالم و فرهاد حمایت من را دارد. او شخصیت و تجربه خوبی دارد و میتواند به ما کمک کند. من هم به او کمک میکنم.


بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی به کادر فنی استقلال اضافه شد

بررسى جذب مهاجم خارجى و ایرانى در استقلال


انتهای پیام /

پست جالب شفر برای مجیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.