سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت ساری:

مردم با اخلاص پای انقلاب ایستادگی و مقاومت کردند

امام جمعه موقت ساری گفت: انقلاب به پختگی خود رسیده است و ملت ولایت‌مدار ایران با ایستادگی و با اهدای خون جوانان خود چیزی کم نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران  با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین حادثه قرن بیستم عنوان پیدا کرده است، گفت: انقلاب اسلامی سیاست دو قطبی شرق و غرب را به چالش و استکبار را به وحشت انداخت.

وی افزود: صهیونیسم و آمریکا در این چهل سال آنچه در توان داشتند به کار بردند و هیچ غلطی نتواستند کنند.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با اشاره به اینکه انقلاب به پختگی خود رسیده است و ملت وفادار و ولایت‌مدار ایران با ایستادگی و با اهدای خون جوانان خود چیزی کم نگذاشتند، گفت: مردم با اخلاص پای این نهضت ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه موقت ساری افزود: مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد و اختلاف سلیقه و دسته‌بندی و گروه‌بندی سیاسی و افشاگری سیاسی اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند و درگیری و تخریب‌ها در جامعه وجود دارد، نشان چیست و از کجا سرچشمه می‌گیرد؟

وی ادامه داد: باید تقوا و اخلاق حسنه را از خدا بخواهیم و از خدا بترسیم تا خداوند عنایت را بر ما مبذول بدارد.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی ام‌الفساد است، گفت: حجاب دستور صریح خداوند در قرآن کریم است و عامل عفت و ارزش پاکدامنی زنان را تعیین می‌کند.

امام جمعه موقت ساری افزود: زنان با کشف حجاب رضاخانی مبارزه کردند و با حرکت غربی و ام‌الفسادی ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه بی‌حجابی جامعه را فاسد می‌کند، گفت: امروز دشمن با تفرقه‌های مختلف به دنبال فساد کشاندن جامعه است.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه بی‌حجابی و بدحجابی بزرگ‌ترین حلقه دشمن برای فاسد کردن نسل و جامعه است، افزود: وظیفه تمام زنان و مردان و آموزش و پرورش و مردم متدین آن است که با حساب و برنامه با دقت مبارزه کنند و این برنامه را در دستور کار قرار دهند تا ترفند دشمن به بار نشیند.

انتهای پیام/آ

ملت ایران همچنان پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.