سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رئیس‌جمهور مصر به همکاری با رژیم صهیونیستی جنجال‌آفرین شد

مصر در تلاش برای جلوگیری از پخش مصاحبه جنجالی عبدالفتاح السیسی درخصوص اعتراف وی به همکاری قاهره با رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مصر در تلاش برای جلوگیری از پخش مصاحبه جنجالی عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور این کشور، درخصوص اعتراف وی به همکاری قاهره با رژیم صهیونیستی است.

به نقل از الجزیره، السیسی در مصاحبه با برنامه «شصت دقیقه» سی بی اس، گفت ارتش مصر در حال همکاری با اسرائیل علیه عناصر داعش در سینای شمالی است. او همچنین این موضوع را رد کرد که مصر ده‌ها هزار زندانی سیاسی را در زندان ها نگه داشته است.

السیسی در بخشی از این مصاحبه مدعی شد: «ما زندانی سیاسی یا زندانی عقیدتی نداریم. ما در تلاش برای مقابله با افراط گرایانی هستیم که در تلاش برای تحمیل ایدئولوژی خود بر مردم هستند. ما آنها را به صورتی عادلانه محاکمه می کنیم و شاید این روند سال ها طول بکشد. ما باید از قانون تبعیت کنیم».

مجری سی بی اس از السیسی پرسید: «آقای رئیس جمهور سازمان دیده بان حقوق بشر اعلام کرد اکنون که ما در اینجا نشسته ایم شما شصت هزار زندانی سیاسی در زندان ها دارید. نظر شما در این باره چیست؟»

سیسی در پاسخ مدعی شد: «من نمی دانم آنها این رقم را از کجا آورده اند. من گفتم هیچ زندانی سیاسی در مصر وجود ندارد. در هر جایی که یک اقلیت در تلاش برای تحمیل ایدئولوژی خود بر مردم است، بدون در نظر گرفتن تعداد آنها، ما باید مداخله کنیم ».

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.