سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال تاکنون ۲۹ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده است

فرماندار کاشان گفت:از ابتدای سال تاکنون ۲۹ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده که ۱۲۹ مصوبه داشته که از این مقدار در حدود ۸۰ درصد آن اجرایی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان دیروز در بازدید از شرکت داروسازی باریج اسانس در قالب طرح کارگروه رفع موانع تولید، اظهار داشت: در سه ماهه گذشته به منظور شناخت مشکلاتی که صنعتگران با آن مواجه هستند، شخصاً در واحد‌های تولیدی حاضر شده و به همراه برخی از روسای ادارات دولتی شهرستان کاشان برای احصای موانع تولید اقدام نمودم و تلاش شده تا در همان جلسه روسای ادارات برای رفع مسائل موجود چاره اندیشی کنند.

فرماندار ویژه کاشان گفت: طبق آمار ۸۰ درصد از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان کاشان اجرایی شده است، مهم‌ترین مشکل بحث بوروکراسی سنگین اداری است که با جلسات متعددی که با مدیران دستگاه‌ها برگزار شده تا حدودی این مانع رفع شده است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۹ بازدید از واحد‌های تولیدی انجام شده که ۱۲۹ مصوبه داشته که از این مقدار در حدود ۸۰ درصد آن اجرایی شده است و مابقی آن به دلیل زمان بر بودن و نیاز به هماهنگی از سوی استان یا کشور، در دستور کار قرار دارد که در زمان کوتاه به انجام می‌رسد.

مرتضایی با اشاره به مسائل اقتصادی و تحریم‌هایی که از سوی دشمنان به ملت ایران تحمیل شده است خاطر نشان کرد: مشکلات واحد‌های تولیدی در شهرستان کاشان متنوع است و بستگی به نوع کار صنعتگران دارد، تعدادی از این واحد‌ها نیاز به تسهیلات بانکی دارند که ما تلاش کرده‌ایم با مدیران بانک‌ها در شهرستان و استان اصفهان تا حد زیادی مشکل تسهیلات را برای تولیدکنندگان به حداقل برسانیم.

گفتنی است، افزون بر ۱۲۰۰ واحد تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان کاشان وجود دارد که بیشتر آن‌ها در زمینه تولید فرش ماشینی فعالیت دارند.

 
انتهای پیام/م
 

بازدید فرماندار کاشان از شرکت داروسازی باریج اسانس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.