سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل بانک ملی ایران:

مردم اردبیل نگران تامین اعتبار راه آهن نباشند/اختصاص ۷ هزار میلیار ریال به راه آهن اردبیل

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: عملیات اجرایی طرح راه آهن اردبیل - میانه شتاب گرفته و برای تامین اعتبار و تکمیل آن شهروندان استان هیچ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا حسین زاده،مدیرعامل بانک ملی ایران روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای طرح راه آهن اردبیل افزود: پذیرش تامین مالی طرح راه آهن اردبیل از سوی بانک ملی با مطالعات از سوی ۱۵ کارشناس صورت گرفته و این بانک با در نظر گرفتن تمام جوانب این تعهد را متقبل شده و به آن عمل خواهد کرد.
وی اضافه کرد: پیشرفت عملیات اجرایی راه آهن اردبیل - میانه مطلوب بوده و این حجم از کار مورد تقدیر همگان در آینده خواهد بود.
مدیر عامل بانک ملی ایران گفت: این طرح برای استان اردبیل دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و باید تلاش شود تا در موعد مقرر به بهره برداری رسیده و در خدمت مردم قرار گیرد.
حسین زاده ادامه داد: این بانک از محل فاینانس داخلی 7 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای راه آهن اردبیل اختصاص داده که از این مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تاکنون پرداخت شده و بقیه نیز با توجه به پیشرفت کار پرداخت خواهد شد.
وی با بیان اینکه یانک ملی متعلق به مردم ایران و رسالتش کمک به تولید و رونق اقتصادی است افزود: این بانک در استان اردبیل سرمایه گذاری‌های خوبی انجام داده که از جمله آن می‌توان به ساخت بزرگراه، طرح مهم راه ریلی اردبیل و مشارکت در توسعه کارخانه‌های آرتا سبلان، آرتا ویل تایر و آرتا پلاست اشاره کرد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه این بانک آماده حمایت از واحد‌های تولیدی در استان اردبیل است، افزود: واحد‌های تولیدی و صنعتی که نیازمند تسهیلات سرمایه در گردش هستند در این بانک مورد حمایت قرار می‌گیرند.
حسین زاده گفت: با توجه به وجود طرح‌های خوب در استان اردبیل، بانک‌ها با تمایل زیادی از سرمایه گذاری در این استان استقبال می‌کنند.
استاندار اردبیل و مدیر عامل بانک ملی ایران در جریان این بازدید از قطعه‌های مختلف، پل‌ها و ایستگاه‌های طرح راه آهن اردبیل دیدن کردند.

انتهای پیام/ح

واحدهای تولید و صنعتی مورد حمایت قرار می گیرند

برچسب ها: اشتغال ، راه آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.