سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربی‌ها اذعان می‌کنند که یک قدرت مافوق بشر پشت سر نیروهای ایران است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:قدرت نظامی تمامی کشورهای دنیا مشخص است و به لحاظ ادوات و نیرو تمامی ارتش‌ها دسته‌بندی شده ولی خود غربی‌ها اذعان می‌کنند که یک قدرت مافوق بشر پشت سر نیروهای ایران است و می‌گویند که بارها این موضوع را امتحان کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع انقلاب شهید سجاد شاه‌سنایی با بیان اینکه مباحث امروز از بحث‌های امام خمینی (ره) است، اظهار کرد: در نظامی زندگی می‌کنیم که مصادیق تمامی مفاهیم الهی به اثبات رسیده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در تبیین توحید تصریح کرد: در انواع توحید یکی به نام توحید محبت داریم که در بین تمامی توحیدهایی که معرفی می‌کنند مهم‌تر است و دو علامت دارد که علامت اول آن تناسب است، بدین معناست که باید بین خود و کسی که به آن محبت می‌کنید، به تناسب برسید.

وی ادامه داد: پس از گذشتن از این مرحله به علامت دوم می‌رسیم که اتصال است و اگر این تناسب ایجاد شود، هرکسی به توان خودش به حبل الله المتین چنگ می‌زند و بخشی از آن را می‌گیرد.

عروج با اشاره به شرایط خاص دفاع مقدس تأکید کرد: تمامی کسانی که اسناد جنگ را استخراج کرده‌اند، اظهار می‌کنند که تمامی اتفاقات آن معجزه بود و خودشان می‌گویند هزار به یک حمله کردیم و ایران مقاومت کرد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: قدرت نظامی تمامی کشورهای دنیا مشخص است و به لحاظ ادوات و نیرو تمامی ارتش‌ها دسته‌بندی شده ولی خود غربی‌ها اذعان می‌کنند که یک قدرت مافوق بشر پشت سر نیروهای ایران است و می‌گویند که بارها این موضوع را امتحان کرده‌اند.

وی تأکید کرد: رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش اعلام کرد نمی‌دانیم با چه پدیده‌ای روبرو هستیم که کشته و زنده آن پیروز است.

عروج بیان کرد: بعد از آنکه حصر آبادان را شکستیم، خود بعثی‌ها سؤال می‌کردند که مگر شما چند نفر بودید؟ البته پیش از هر عملیات ساعت‌ها و روزها کار می‌شد و همین رمز پیروزی ماست.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: قبل از انقلاب از آبادان برای زیارت تخت فولاد به اصفهان می‌آمدیم؛ مشکلاتی که در انقلاب به وجود می‌آید را باید بتوانیم با روزه‌های خصوصی حل کنیم.

عروج تصریح کرد: موضوعی که مشترک بین همه شهدا و اهل توحید محبت است، انجام کارهای خیر غیرعلنی است و بسیاری از موضوعاتی را که از برادرِ سجاد شاه‌سنایی سوال کردم، عینا صادق بود و به عنوان مثال در مورد کمک‌های پنهانی سوال کردم و دیدم این شهید بزرگوار اهل چنین اقداماتی بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان کرد: فرماندهان رژیم صهیونیستی امروز در کنار آموزش‌های نظامی، آموزش‌های اعتقادی هم می‌دهند و پیش از این شب عملیات برای آن‌ها شوی شبانه پخش می‌کردند ولی امروز شب عملیات برای آن‌ها مباحث اعتقادی مطرح می‌شود و این موضوع را به اذعان فرماندهان خودشان از نیروهای ما یاد گرفته‌اند و می‌گویند که جنگ امروز جنگ اعتقادی است.

وی در ادامه با بیان این که مصداق همین موضوع را در بین وهابی‌ها هم می‌توان پیدا کرد، مطرح کرد: چند ماهی است که در کاخ سفید یک اسقف مسیحی مسائل اخلاقی را مطرح می‌کند.

عروج در ادامه گفت: ای کاش گاهی اوقات صدا و سیمای ما به جای برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها صحبت‌های برخی از دشمنان ما را پخش می‌کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: رزمنده ما می‌داند که چه در دست و چه در قلب دارد و می‌جنگند؛ امام می‌گفت هر کسی کنار سفره انقلاب دست و پایش را دراز کند، دست و پایش کوتاه خواهد شد.

به گزارش فارس، نخستین مراسم سالگرد شهید سجاد شاه‌سنایی که در درگیری‌های دی ماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت رسیده بود، امروز با حضور فرماندهان نظامی و مسؤولان و حضور مردم در خیمه حسینی گلستان شهدا برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع انقلاب شهید سجاد شاه‌سنایی

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.