سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

آغاز عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب

عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عملیات اجرائی ناحیه صنعتی نوده انقلاب با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و نمایندگان مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

محسن صالحی نیا مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آیین این مراسم، اظهار کرد: با راه اندازی این ناحیه صنعتی در آینده‌ای نزدیک، صنعتگران، سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که تمایل به ایجاد واحد صنعتی در این ناحیه را دارند به خصوص مردم بومی منطقه، فراهم خواهد شد.

وی افزود: برای احداث این ناحیه صنعتی مطالعه و مکان یابی آن پس از مطالعات دقیق انجام شده و از نظر فنی، اقتصادی و زیست محیطی در کارگروه‌های مختلف بررسی و اقدامات آن صورت پذیرفته است.

صالحی نیا ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم ما در ایجاد شهرک‌هاو نواحی صنعتی توجه و تمرکز بر مسائل محیط زیستی بوده و تمام موارد در این زمینه برای حفظ و ارتقا آن انجام شده، زیرا که توسعه صنعت با رعایت مسائل زیست محیطی امکان پذیر است.

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دولت، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته بوده که خوشبختانه با پیش بینی استقرار ۸۰ طرح صنعتی و اشتغال ۸۰۰ نفر، این ناحیه صنعتی احداث خواهد شد.
 
 
انتهای پیام//ف.ح
 

توسعه نواحی صنعتی در خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.